دسته‌بندی نشده

رنگ ترکیبی کامپیوتری

مراحل ساخت رنگ ترکیبی :

1 – ابتدا باید در فروشگاه حضور پیدا کنید . ( رنگی که در مانیتور دیده می شود ، با رنگی که در کاتالوگ موجود است ، مغایرت دارد و به طور کلی رنگ ها را نمیتوان در مانیتور ، دقیق مشخص کرد . بنابراین باید به فروشگاه مراجعه کنید . )

2 – نوع رنگتان را مشخص کنید . ( امروزه رنگ آکریلیک به جای رنگ های روغنی به کار برده می شود . بدون بو ؛ سریع خشک ؛ قابلت شستشو بودن و کم تر ترک خوردن رنگ را می توان از مزایای رنگ های آکریلیک برشمرد . برای روی فلزات از رنگ روغنی استفاده می کنند . برای سقف هم از رنگ پلاستیک . البته می توان برای تمامی سطوح از رنگ آکریلیک استفاده کرد . بهتر است برای منزل از رنگ مات استفاده کنید چرا که امواج روی دیوار ناشی از زیر کار نا مناسب را کمتر نشان می دهد .)

3 – از کاتالوگ رنگ ral ، ncs ، qc رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید .

4 – رنگ شما حداکثر تا یک ربع بسته به مشتریان حاضر در فروشگاه آماده می شود .

 

یک نکته در انتخاب رنگ از کاتالوگ : وقتی یک رنگ را از کاتالوگ برای منزل خود بر می گزینید ، به اصطلاح شما بر آن رنگ احاطه دارید اما وقتی آن را به دیوار های خانه می زنید ، این رنگ است که بر شما احاطه دارد .به عبارت دیگر ، رنگ ، پر رنگ تر به نظر می آید . بنابر این بهتر است برای منزل خود ، رنگ های کمرنگ تر را بر گزینید تا بعد از مدتی از رنگ خانه تان خسته نشوید .

 

مزیت رنگ های کامپیوتری

۱-  رنگ ترکیبی ساخته شده با کامپیوتر یک مزیت بزرگ دارند و آن این که شما هزینه ی کمتری را می پردازید چرا که رنگ را به میزان نیاز خود تهیه می کنید و در صورت اتمام دوباره همان رنگ برای شما ساخته می شود .

( نقاش معمولا رنگ بیشتری برای شما می سازد چرا که دیگر نمیتوان عین همان رنگ را ساخت . )

۲- این رنگ دارای انواع روغنی مات و براق و آکریلیک مات و نیم براق و براق می باشد

۳- امکان تهیه ی دوباره ی رنگ بعد از گذشت زمان

۴- تنوع رنگی بسیار بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *